11 oktober 2008

Och hungern är ett minne blott.

Plötsligt trängs vi alla sex på Emils rum. På sängen. I fåtöljen. Utmattade och hungriga som djur. Särskilt killarna.
"Vad ska vi äääta?"
Bröd? Inget svar.
Varma mackor? "Har vi något pålägg?"
Pizza? Alla skiner upp. "Men jag har inte råd..."
Suck.

Så tar Emil fram sin radiostyrda helikopter.
"Wow, det coolaste jag sett i dag!"
Ögonen lyser.

Nu är killarna ute i hallen och flyger.
"Okej, jag får testa om jag kan flyga in i ditt rum utan att krascha!"
"Hur högt kan den flyga?"
"Ah, shit vad coolt asså..."

Vad hände med kvällsmaten? Jag är fortfarande hungrig...

2 kommentarer:

Ida-Maria sa...

hahaha... inte lätt i örebro hör jag

Josefine sa...

ojoj, vad du skriver! sist jag var här fanns det nästan ingen text alls... jag tror minsann du har hittat ditt uttryckssätt. imorrn är det måndag igen. då ses vi!